Tuesday 29 November 2016

SERBUK PENCUCI PEKAT EZICLEAN JOHOR

Orang- orang Johor especially Kluang boleh dapatkan serbuk pencuci pekat Eziclean dari Liza atau agen berhampiran kami. Jom kita tengok apa kebaikan Eziclean.


Serbuk pencuci Eziclean Hai-O merupakan serbuk yang unik dan mesra alam.Ia merupakan produk yang mengandungi pencegah karat dan mempunyai bahan anti-endapan semula.  Produk ini mempunyai natrium tripolifosfat, 3 jenis enzim, pencerah optik, kurang berbuih dan pekat formulanya.



KELEBIHAN EZICLEAN LAUNDRY

  • Rumusan Dwienzim: Amat berkesan untuk menyingkirkan kotoran yang mengandungi protein dan kanji seperti telur, kuah, darah, coklat dan sebagainya.
  • Formula anti-bakteria: Melindungi mesin pembasuh dan pakaian.
  • Rumusan kurang buih: Memudahkan pembasuhan dan menjimatkan masa dan air.
  • Rumusan tanpa klorin: Sesuai untuk fabrik tiruan dan bahan celupan (tidak disyorkan untuk kain sutera).


TESTIMONI EZICLEAN 1

Tips untuk mencuci stokin anak yang hitam dan kotor. Rendam sahaja sejam kemudian dan cuci seperti biasa.




TESTIMONI EZICLEAN 2

Petua untuk kasut sekolah anak-anak yang kotor. Rendamkan kasut sekolah anak-anak dengan Eziclean Laundry, gosok sedikit kasut dan hasilnya pasti memuaskan.

TESTIMONI EZICLEAN 3



Tips untuk mencuci pakaian putih seperti telekung, baju putih, kain atau seluar putih. Rendamkan pakaian putih dengan Eziclean Laundry selama beberapa jam.Basuh dan sentalkan pakaian menggunakan berus kemudian bilas. Pasti hasilnya memuaskan.

TESTIMONI EZICLEAN 4

Tips untuk ibu-ibu di rumah. Kuali atau periuk yang hitam boleh dihilangkan dengan rendamkan kuali atau periuk dengan Eziclean Laundry selama beberapa jam. Kemudian sentalkannya.Pasti hasilnya takkan mengecewakan. Eziclean Laundry pelbagai guna.


TESTIMONI EZICLEAN 5


Petua untuk mencuci kasut yang kotor. Sentalkan kasut dengan sabun serbuk Eziclean, kemudian bilas. Hasilnya seprti kasut baru. Mudah kan.

Cara Penggunaan Eziclean Hai-O

Mesin pencuci: Sekiranya kuantiti cucian sederhana, keperluan serbuk pencuci adalah sesudu (20g). Sekiranya kuantiti cucian banyak, keperluan serbuk pencuci adalah 1 1/2 sudu (30g).

Cucian tangan: Sekiranya kuantiti cucian sedikit, keperluan serbuk pencuci  adalah 2/3 sudu (15g). Sekiranya kuantiti cucian sederhana, serbuk pencuci adalah sesudu (20g)



HARGA

RM23 Harga bukan Ahli 

RM20 Harga Ahli

PM/Whatapps untuk pembelian

Liza-0197042648
COD kawasan Kluang

#Untuk yang berada di Melaka, Negeri Sembilan,  Ipoh atau seluruh Malaysia kami boleh poskan Eziclean Laundry terus ke rumah anda atau anda boleh dapatkan pada agen kami yang berdekatan kawasan anda.





No comments:

Post a Comment