Wednesday 14 December 2016

BIO SELEZA KLUANG JOHOR




Berita baik untuk semua orang Johor terutamanya yang berada di Kluang. Anda boleh dapatkan Pad atau Pantyliner Bioseleza Hai-o dengan Liza. Jom kenal apa itu BioSeleza pad atau Bioseleza Pantyliner.





Bio Seleza Pad Feminine dirumus khas dengan bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketidakselesaan akibat haid. Dengan tambahan 8 kelebihan yang unik, Bio Seleza memperbaiki kebersihan feminin serta menggalakkan perlindungan kesihatan yang optima sepanjang hari.





KEBAIKAN UTAMA BIO SELEZA HAI-O
  • Kesan anti-bakteria
  • Mengaktifkan sel-sel badan dan meningkatkan metabolisme tubuh badan manusia.
  • Meningkatkan sistem pertahanan badan.
  • Membekalkan kandungan oksigen yang lebih tinggi.



TESTIMONI BIO SELEZA 1 


Antara kebaikan pad Bio Seleza ini adalah membantu mengurangkan rasa senggugut pada wanita yang datang bulan. Jalur teras yang ada pada Bio Seleza Pad ini membantu memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan rasa sakit semasa haid.

TESTIMONI BIO SELEZA 2 

Testimoni ke 2 pula Liza ingin kongsikan terutamanya bagi ibu dalam pantang atau wanita yang datang haid yang mengalami kegatalan dan tidak selesa di bahagian faraj. Bio Seleza Hai-O ini direka khas dengan fungsinya yang dapat membunuh bakteria secara berkesan. Maka, masalah kegatalan dapat dikurangkan dengan pad Bio Seleza.

TESTIMONI BIOSELEZA 3
Macam tak percaya kan dengan testimoni Bio Seleza 3 ni kan? Bio Seleza Jimat Elektrik. Hanya dengan menampal pad atau pantyliner Bio Seleza, elektrik di rumah anda dapat dikurangkan. Jom cuba!

TESTIMONI BIO SELEZA 4




Cara mencuci pad yang mudah berbanding pad lain. Anda tak nak ke?. Memudahkan kerja anda. Jom cuba.

 Harga Bio Seleza


Kat atas tu Liza kongsikan harga bagi sebungkus pad Bio Seleza atau pantyliner Bioseleza. Bagi yang nak jimat, boleh beli sekotak.


Ok, dah tau kan kebaikan Bio Seleza, so siapa yang nak wat pembelian boleh whatapps/ pm Liza di talian 019-7042648.

No comments:

Post a Comment